به نام تو

انک لا اله الا انت

به نام تو

انک لا اله الا انت

ربِّ صلّی علی مُحسن فی العالمین

آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۹۶، ۱۸:۴۳ - سید محمد موسوی
    عجب...

تویی که نمی شناختمت

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۱۸ ق.ظ
من تازه این خانواده   رو شناختم این رو می گم چون خیلی فرق می کنه کی داره به صحرای کربلا می زنه
من پنج سال بیشتر نیست که این آدمهای خیلی فوق العاده رو شناختم قبلش انگار محو بودن انگار 
هیچ فکر نمی کردم بهشون  فقط حضرت محمد رو می فهمیدم که دوست دارم  بخاطر دوتا حدیث که
 شنیده بودم ازش و  خوشم اومده بود خیلی

حافظ رو می فهمیدم حتی می شد یهو درکش کنم یهو انگار ارتباط زنده بود 
شمس مولانا رو می فهمیدم  و این جمله اش تو ذهنم بود که می گفت من خلأتم رو در خواب 
از دست مصطفی (ص) گرفتم 

درباره امام حسین هم یادمه یه بار به یکی که محرم رو کلا مایه عقب افتادگی مردم می دونست گفتم اصلامن کاری ندارم خدا وجود داره یا نه امافکرش رو بکن یه نفر برای خدایی که  بهش ایمان داره همه چیزش رو میده 
...عاشقه دیگه واقعا با وفا است واقعا هست 
این خیلی عجیب و زیباست  نمیشه ندید این زیبایی رو 
  • فرشته حالی

امام حسین (ع)

صحرای کربلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">