به نام تو

انک لا اله الا انت

به نام تو

انک لا اله الا انت

ربِّ صلّی علی مُحسن فی العالمین

آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۹۶، ۱۸:۴۳ - سید محمد موسوی
    عجب...

پروانه ای که تو برام فرستادی بسیار زیبا بود

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ق.ظ

سلام حضرت معصومه

دوست خیلی عزیزم  تو رو دوست دارم خیلی و احساس می کنم در آینده در حرم مشترک تو و امام زمان که میشه قم و جمکران,کاری برای انجام دادن خواهم داشت

چند شب پیش داشتم به تو فکر می کردم بعد روی در اتاق با مداد می نوشتم و بعد سایه روشنهای روی در شبیه صورت زنی شد که احساس کردم تویی خواستم با مداد پر رنگش کنم هی تغییر شکل می داد ولی خیلی حس خوبی بود به سرم زد توی اون نامه ای که امام رضا بای تو نوشت و تو بلافاصله به سمت ایران حرکت کردی چی نوشته شده بود؟ 

به مردم قم فکر کردم که با تو  با احترام رفتار کردند که واقعا ازشون ممنونم در خانواده شما کم پیش آمده کسی از معصومین با بدرقه عمومی از این جهان سفر کنه شاید تو تنها کسی هستی که اینطوره و اون روزهای آخر در بین مردمی بودی که اگرچه غریب بودی بینشون اما دوستت داشتند حتی برادرت امام رضا هم این در اون لحظه ها با اینکه ظاهرا مورد احترام بود اما در بین دشمنانش قرار داشت 

یا حضرت معصومه از این خیلی لجم می گیره که همیشه در مراسم تولد و شهادت تو در تلویزیون راجع به این بحث میشه که".... البته مقام عصمت فقط مخصوص چهارده معصوم هست ولی ایشون هم به هر حال خیلی مقام دارند..." خوبه امام رضا اسم تو رو معصومه گذاشته 😊 اصلا فکر کنم اولین کسی که معصوم لقب گرفته تویی 


نمی دونم شاید لغت پروانه و معصومه از یه ریشه باشه شاید هم نه اما پروانه ها یه ربطی به تو دارند اینو مطمئنم

امسال وقتی اون پروانه بزرگ سبز اومد توی کوچه و یک قدمی من روی زمین نشست  

 مطمئن شدم دعام برآورده شده مطمئن بودم اون پروانه عجیب که خیلی بزرگ و زیبا بود رو تو فرستادی ازت ممنونم همیشه حضرت معصومه عزیزم 

  • فرشته حالی

حضرت معصومه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">