به نام تو

انک لا اله الا انت

به نام تو

انک لا اله الا انت

ربِّ صلّی علی مُحسن فی العالمین

آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۹۶، ۱۸:۴۳ - سید محمد موسوی
    عجب...

من کعبه را دوست دارم

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ق.ظ

من کعبه را دوست دارم 

بیشتر از خانه ای که در آن بزرگ شدم

و یکبار خواب دیدم 

خانه مان را فروختیم 

وآنها دارند با بلدزر خرابش می کنند

من خودم را روی خانه انداخته بودم و گریه می کردم

می گفتم اینجاخانه شما نیست خانه من است من اینجا بزرگ شدم شما حق ندارید خرابش کنید 

گفتند این خانه کوچک است و قدیمی

برای  اینهمه حاجی جا ندارد

و گور دسته جمعی را نشانم دادندِ

که کنده بودند و آماده برای  عید قربان


ای خدا 

من کعبه را دوست دارم

مرا "ابابیل" کن

 مرا به حج بفرست

  • فرشته حالی

خانه خدا

کعبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">