به نام تو

انک لا اله الا انت

به نام تو

انک لا اله الا انت

ربِّ صلّی علی مُحسن فی العالمین

آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۹۶، ۱۸:۴۳ - سید محمد موسوی
    عجب...

شواهد شخصی من از پلاسکو

جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ب.ظ

یاد این خبر افتادم که پارسال از صدا وسیما پخش شد به دلم افتاد یه ربطی به پلاسکو داره نمی دونم چرا شاید برای اینکه سازنده پلاسکو یه یهودی بوده ک اوایل انقلاب اعدام شده و رئیس کیلیمیان هم بوده و  بی بی سی با نزدیکانش مصاحبه کرده که انگلیس زندگی می کنند...و اینکه من فکر می کنم اجرای پروژه تبدیل پلاسکو به خندق آدم سوزی نمیتونست به انجام برسه مگر با داشتن اطاعات  کافی و دقیق  از ساختمان  مواد بکار رفته دراین بنا


خلاصه از این خبر همینقدر یادم بود که می گفت امروز صبح سقف یک کنیسه ناگهان پایین آمد و برسر کسانی که بای عبادت در آنجا جمع شده بودند فرو ریخت!
رفتم گشتم و دیدم این نکته ها توش توجه ام رو جلب میکنه 
اول اینکه این اتفاق یکسال پیش از پلاسکو در همان  آخر دی ماه رخ داده و فقط 4 روز اختلاف زمانی دارند
دوم جلال ملکی اونجاهم گزارش ماجرا رو بر عهده داره آتیشی در نمی گیره اما کلمات آشنای _عملیات امداد و نجات _آواربرداری _محبوسین در زیر آوار ...16 تن ....سن بنا 55 سال.....

اطلاعات مربوط به این دو اتفاق وکلمات کلیدی بکار رفته در هر دو آنقدر باهم مشترک است که خود بخود گوگل آنها را کنار هم قرار می دهد همانطور که اگر عکس پلاسکوی در حال دود کردن را سرچ معکوس کنید موتور گوگل آنرا با 11 سپتامبر  در یک مجموعه قرار خواهد  داد
 این دو دقیقه را که من کنار هم قر داده ام بینید



  • فرشته حالی

یهودیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">