به نام تو

انک لا اله الا انت

به نام تو

انک لا اله الا انت

ربِّ صلّی علی مُحسن فی العالمین

آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۹۶، ۱۸:۴۳ - سید محمد موسوی
    عجب...

اگر تو نبودی ....

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۳ ق.ظ

 

 

 

 

 

 

واگر تو وجود نمیداشتی

بگو من چرا باید میبودم؟

تا خود را در جهانی بدون تواز سویی به سویی دیگر بکشانم

بی هیچ امید و افسوسی

و اگر تو وجود نمیداشتی

سعی میکردم عشق را بیافرینم

مانند نقاشی که از زیر انگشتانش

زایش رنگهای روز را نگاه میکند

و باورش نمی*آید

و اگر تو وجود نمیداشتی

بگو من چرا باید میبودم؟

با رهگذرانی خفته در آغوشم

که هیچگاه دوستشان نمیداشتم

و اگر تو وجود نمیداشتی

من فقط نقطه ای دیگر از این جهان میبودم

که میآمد و میرفت

احساس گم شدن میکرد

و به تو نیاز داشت

و اگر تو وجود نمیداشتی

به من بگو چطور زندگی میکردم؟

میتوانستم تظاهر کنم که "من" هستم

ولی این حقیقت نبود

و اگر تو وجود نمیداشتی

گمانم راز هستی را میفهمیدم، چرایی آن را

"فقط آفریدن تو

و نگاه کردن به تو"

و اگر تو وجود نمیداشتی

بگو من چرا باید میبودم؟

تا خود را در جهانی بدون تواز سویی به سویی دیگر بکشانم

بی هیچ امید و افسوسی

و اگر تو وجود نمیداشتی

سعی میکردم عشق را بیافرینم

مانند نقاشی که از زیر انگشتانش

زایش رنگهای روز را نگاه میکند

و باورش نمی آید

 
  • فرشته حالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">