به نام تو

انک لا اله الا انت

به نام تو

انک لا اله الا انت

ربِّ صلّی علی مُحسن فی العالمین

آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۹۶، ۱۸:۴۳ - سید محمد موسوی
    عجب...

الا الله

يكشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۳۱ ب.ظ


بهشت زیر پای مادر  است

مادر 

هاجر است 

هاجر 

مادر است و ابراهیم پدر

گفت خدا پدر تان ابراهیم 

آشکار گفت 

و هاجر را مادر به نجوا نام برد 


مادر و پسر 

همان دو عزیز دل خدا 

که  حریمشان ذا کریم در دل کعبه قرار داد

هر روز هر نمازگاه به مدفن ایشان سجده می کنیم 

مادر 

و پسر 

مادر و پسر 

قلب زمین 

قلب زمین مکه است 

قلب زمین کعبه 

من می روم کعبه را آزاد کنم از دست این رجز ها 

و خانه های لی لی  پوتی بدریخت شان را 

که مثل جوش های چرکی و بدبو 

دور قلب زمین را گرفته اند 

همه را به کوبش بالم 

زیر رو می کنم 

من خدا را می بینم 

همین حالا 

که با چهره  یارم به من می خندد

یا چهره یارم که خورشید کالبد اوست 

کالبدی از کالبدهایش

و او هفت کالبد دارد 

مثل ما و شما 

و همه چیز الا الله 


  • فرشته حالی

امام زمان(عج)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">