به نام تو

انک لا اله الا انت

به نام تو

انک لا اله الا انت

ربِّ صلّی علی مُحسن فی العالمین

آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۹۶، ۱۸:۴۳ - سید محمد موسوی
    عجب...

خدا رو شکر دلم روشنه

يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۲۷ ق.ظ

کلافه شدن یا شکیبایی داشتن  در  انجام هر کار

 بستگی داره چقدر اعتماد به نفس ات داری در انجام آن کار

اگر من در زدن این دوشاخه به پریز  دچار مشکل بشم کلافه  میشم چون بجای 2 ثانیه 5 ثانیه طول کشید و این در حالی بود که من حوصله نداشتم سرم رو خم کنم و از چشمم برای پیدا کردن سوراخ پریز کمک بگیرم و همه اینها درحالی  است که یک  نابینا هر بار که چنین کاری را به انجام می رسونه با خود لبخندی از رضایت می زنه

و خدا را شکر می کنه

حالا خوش به حال کی؟ 



 اون کسی که برای وصل شدن هر پریز  زندگی اش خدا رو شکر میکنه 


دیروز یه جمله خوندم از "هلن کلر "  دلم رفت   

گفته  بود:

       "من می‌توانم ادعا کنم که در هنر ِ تحمل ِ بار ِ مقدرات، اعم از شادی و تعب، آنقدر مسلط شده‌ام که مصائب در نهاد من وجد و نشاطی ایجاد می‌کند که قرین سعادت است.»  هلن کلر 


خدا رحمتش کرده سلام ما رو هم بهش برسونه

  • فرشته حالی

اعتماد به نفس

نظرات  (۱)

  • محمد روشنیان
  • مطلب بسیار زیبا و تامل بر انگیز بود
    فقط لطفاً در انتخاب فونت دقت کنید!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">