به نام تو

انک لا اله الا انت

به نام تو

انک لا اله الا انت

ربِّ صلّی علی مُحسن فی العالمین

آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۹۶، ۱۸:۴۳ - سید محمد موسوی
    عجب...

خدایا ! کارگردانا ! من ازت راضی ام

جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰ ب.ظ

می گوییم الحمدلله رب العالمین 

یعنی خدای پروردگار 

شکر پرورش دهنده جهانیان

و این یعنی

خالقا !کارگردانا!  لطیفا! از این فیلمنامه  که نوشتی راضی ام

و همینطور از بازیگرایی که انتخاب کردی  و دکور صحنه و عوامل پشت صحنه( ملائکه و شیاطین) و از نقش خودم  راضی و خوشنودم 

چه باحال ! از نقشی که من رو براش آفریدی راضی ام

*و  خدایا من بخصوص برای "همبازی" که  من رو باهاش  آفریدی تا ابد شکرت دارم * 😃

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">