به نام تو

انک لا اله الا انت

به نام تو

انک لا اله الا انت

ربِّ صلّی علی مُحسن فی العالمین

آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۹۶، ۱۸:۴۳ - سید محمد موسوی
    عجب...

خدایا بخاطر عشقم تو رو شکر

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۴۳ ق.ظ

خدایا من رو ببخش خدایا بخاطر همه بدیهایی که به اطرافیانم کردم من رو  ببخش و تو براشون جبران کن

خدایا من رو بخاطر تمام خوبی هایی که می تونستم کنم و نکردم ببخش و به من فرصت خوبی کردن عطا کن

خدایا می دونی تو دلم چقدر دوستت دارم ولی همیشه شکر نکردم و خیلی وقتها بی صبری کردم و لوس بازی در آوردم من رو ببخش خدایا 

خدایا من نمی دونم چی بگم اما تو انقدر کریمی انقدر غفوری که من رو که خودم می دونم لایق نبودم به محسن سپردی تا برای ابد خوشبخت باشم خدا خدا خواهش میکنم من رو لایق محسن کن و کمک کن شکر اینهمه محبت و اخلاص اش رو بجا بیارم

خدایا من هیچی نیستم و خیلی نالایقی به خرج دادم اما تو خدایا به جفت من دل بزرگی دادی که همه ضعفهای من توی نورش گم شدخدایا اگه فقط یه دعا داشته باشم -و مطمئنم تو از هرکس یک دعا رو برآورده می کنی -اینه که قلب محسن رو شاد و راضی کن و مطمئنم اونوقت همه دنیا شاد و راضی هستن و یقین دارم که جز رضای تو چیزی نمی خواهد آمین ای خدای محسن آفرین

  • فرشته حالی

جفت روحی

عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">