به نام تو

انک لا اله الا انت

به نام تو

انک لا اله الا انت

ربِّ صلّی علی مُحسن فی العالمین

آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۹۶، ۱۸:۴۳ - سید محمد موسوی
    عجب...

اتمسفر خانه خدا

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۷ ق.ظ

1)حتما شنیده اید که حس بویایی بسیار به حافظه نزدیک است و خیلی پیس می آید که استشمام بویی ناگهان فلاش بک می زند به 

خاطره لی فراموش شده و پیاز بویایی در کف ِ بخش حافظه قرار دارد ...بینایی هم که قطعا به یادآوری از همه حواس تزدیکتر است اما تا چشم بسته نشود حافظه به کار نمی افتد پس بویایی بهترین حس دریافتی برای بیادآوردن است 


2) آدم یک ضعف بیشتر ندارد و آن فراموشی است اگر همین گردنه را رد کند رستگار می شود 


3) قرآن ذکر است یادآوری 


4 )فکر می کردم من که در شمال به دنیاآمدم و بزرگ شدم بعد از بیست سال هم کافی است آن بو به مشامم برسد ....


همه این فکرها را کردم و بعد یکهو به سرم زد که دیدن کعبه و نفس کشیدن در هوای شهر مکه لابد یک خاطره ای را در آدم  زنده می کند گرچه کامل بخاطر نیاورد زیرا  این خاطره متعلق به عمیق ترین ریشه های ماست .....خدا.... میشه من رو که به حج بفرستی خدا


  • فرشته حالی

آلزایمر

حج 96

نظرات  (۱)

چه جالب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">