به نام تو

انک لا اله الا انت

به نام تو

انک لا اله الا انت

ربِّ صلّی علی مُحسن فی العالمین

آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۹۶، ۱۸:۴۳ - سید محمد موسوی
    عجب...

آهنگ برنادت

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۵۴ ق.ظ
نماز صبح می خوندم یهو یه احساس خیلی دور  کردم به احساس خیلی قدیمی که  از خدا  داشتم که  برمی گرده به زیر 3 سالگی دی ماه و جشن میلاد مسیح  وقتی تلویزیون فیلم آهنگ برنادت رو پخش کرد و من که هنوز یکماه مونده بود 3 سالم تموم بشه  اون شب  این فیلم رو کامل دیدم  تا اینجاهاش ر و یادم بود اما نکته ای که الان یادم اومد اینه  که من بعد از اوناشب فقط می خواستم برنادت بشم  با این که  اصلا نمی فهمیدم بهشت چیه و موسیقی فیلم رو که کر کلیسایی بود می گفتم آهنگ فرشته ها و فکر می کردم خود فرشته ها اجرا می کنن
این ها موقعی بود که هنوز نمی فهمیدم آدمهای توی تلویزیون مثلا برنادت کجاست و اینکه دنیا بزرگه یعنی چقدر اما چون برنادت خادم کلیسا بود و زمین می شست و جارو می زد این دو تا موضوع در ذهنم به هم گره خورد !
 همیشه یادم بود که 3 _ 4 سالگی آرزوم این بود که برم یه جای سرد و غریبه خدمتکار بشم اما اصلا نمی دونستم بخاطر رسیدن به کیفیت روحی برنادت بود و الان یادم میاد که بعد از اون هیچ اتفاق دیگه ای برام جالب نشد !
  • فرشته حالی

آهنگ برنادت

دهه شصت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">